Followers

piątek, 14 grudnia 2012

Zniknięcie bloga!!! :/

Dzisiaj o mało nie dostałam zawału serca! Korzystam z klienta poczty na iphonie i ipadzie, który pobiera mi pocztę z gmaila. Nagle na obu urządzeniach wyskoczył błąd, który mówił, że nazwa uzytkownika lub haslo sa nieprawidłowe :/ nie mogłam się też zalogować na pocztę przez gmail.com, a po wejściu na adres mojego bloga czekał na mnie komunikat, że mój blog został usunięty!! ;( Szybko odzyskałam hasło na moją pocztę i podejrzewam, że ktoś mi się na nią włamał! Nie jest możliwe, żeby zapomniała hasła. Czy któraś z Was miała styczniść z taką sytuacja?

Mam nadzieję, że już mnie to nie spotka!
Buziaki!
Blondineczka :)

17 komentarzy:

  1. nigdy mnie coś takiego nie spotkało i mam nadzieję, ze nie spotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji znalazłam wiele wpisów o podobnych sytuacjach. Nikomu nie życzę takich doznań :/

      Usuń
  2. coś Ci się z nim chrzani, bo chciałam wejść i go dalej nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy próbowałaś? Bo ja jakieś 10 min temu jeszcze zmieniałam hasło.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nigdy nic takiego nie było.

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku to faktycznie można zejść na zawał...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, po napisaniu tego posta nadal Cię nie było. Matko, mam nadzieję, że to już nigdy Ci się nie przytrafi. Ani żadnej z nas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby! Bo to jest jakaś masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mialam nigdy ;/ moze jakis blad to byl?
    Mam nadzieję, że zagościsz u mnie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy błąd ale zdarzyło mi sie tak dwa razy :(

      Usuń
  9. O jacie na twoim miejscu już bym miała zwał ;)
    Dobrze, że wszystko się udało ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania piękny naszyjnik ;)
    Warto spróbować :D
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed chwilą miałam taką sytuację. Wpisałam kod weryfikacyjny, który wysłali mi z Googli na maila i jest ok. Nie wiem czy mam zmieniać hasło bo do wszystkiego mam takie samo i boję się, że później zapomnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez miałam do wszystkiego tak samo. Niestety zdarzyło mi sie tak dwa razy w ciagu dwoch dni i postanowiłam zmienic hasło. Na szczęście problem juz sie nie powtórzył i mam nadzieje ze nigdy wiecej tak sie nie stanie :/

      Usuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"