Followers

niedziela, 9 grudnia 2012

Wyniki rozdania Mikałajkowego po raz drugi!

Z racji, że jedna z wcześniejszych zwyciężczyń nie zgłosiła się po nagrodę postanowiłam wylosować kolejną osobę :) Tym razem również mężowska ręka zgodziła się udostępnić swój wizerunek i nagraliśmy przebieg losowania (mąż trochę nie trafił w kamerę z wylosowaną karteczką, ale wszystko powinno być widać ;))
Mam nadzieję, że zwyciężczyni tym razem się zgłosi :) Czekam ponownie na adres do 3 dni tj, do środy do godz. 15 Ewentualnie będę powtarzała losowanie do skutku ;)




Zwyciężyła :
anitk4 !!! Gratuluję Kochana i czekam na Twój adres: blondineczka1987@gmail.com

p.s
Pamiętajcie, że bransoletki można u mnie zakupić w dowolnym kolorze i z wybraną zawieszką w cenie 13zł, przesyłka gratis :)

Pozdrawiam!
Blondineczka :)

15 komentarzy:

  1. jejku, ale super że wygrałam :D już do Ciebie piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę, że ktoś mógł odpuścić sobie takie cudo ;) I gratuluję nowej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jednak ;) na szczęście nowa zwyciężczyni szybko sie zgłosiła :)

      Usuń
    2. Ja też nie wierzę, że przegapiłam takie cudo! Ale tak właśnie jest, kiedy na głowie jest milion spraw i człowiek zwyczajnie nie ogarnia. Żałuję strasznie, ale mówi się trudno. Gratuluję nowej zwyciężczyni i mimo wszystko dziękuję za wylosowanie mnie :)

      Usuń
    3. Tak czasem się zdarza ;) na pewno szczęście Ci jeszcze dopisze nie raz :)

      Usuń
  3. No tak, zdarza się...:)
    To dlatego że wszystko robimy w biegu...:)
    Gratki dla zwycięzcy...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wtopa, przegapiłam swoją wygraną. Nie wiem jak to się stało :(

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"