Followers

czwartek, 6 grudnia 2012

Wyniki rozdania, czyli Mikołaj nadciąga :)

Hoł Hoł Hoł :D komu to się dzisiaj poszczęściło? :) specjalnie czekałam na powrót męża z pracy, żeby nakręcić losowanie. No i mężowska ręka wylosowala :D 



Przebieg losowania możecie pooglądać tu:


Żeby nie było wątpliwości, bo na filmie ktoś może się nie dopatrzeć bransoletki trafiają do:

Sylv i panny mewy
Gratuluję zwyciężczyniom :D
Czekam na Wasze adresy (blondineczka1987@gmail.com). Proszę, żebyście zgłosiły się najpóźniej do niedzieli, inaczej wylosuję kolejne osoby.

P.S

Jeżeli ktoś miałby ochotę to bransoletki z dowolną zawieszką można u mnie zakupić :) Przesyłka gratis! :) Więcej informacji: blondineczka1987@gmail.com

Buziaki!
Blondineczka :)

12 komentarzy:

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"