Followers

niedziela, 16 grudnia 2012

Prezent dla Mamy? :)

Prezent dla mamy? Ja już mam a Wy?

W tym roku postawiłam na prezenty, które z pewnością moją Mamusię ucieszą :) wiem, że uwielbia perfumy, które ja kiedyś dostałam w prezencie i odkąd mi je podkradła po raz pierwszy zakochała się bez pamięci ;) Dlatego jednym z prezentów będzie perfum Christian Lacroix- rouge z avonu. Jednak chciałam mojej Mamie podarować coś co będzie jej o mnie przypominało, więc postanowiłam, że zrobie dla niej bransoletki :) Jak wiecie robie sznurkowe bransoletki z zawieszkami i bardzo mi miło, że cieszą się takim Waszym zaintersowaniem :) Chciałam Wam pokazać jakie połączenia ostatnio zrobiłam dla jeden z dziewczyn i moją ostatnio ulubioną w kolorze morskim :)

Jeżeli Wam się spodobały, pamiętajcie, że możecie je u mnie zamówić za 13zł z przesyłką gratis :) więcej informacji: blondineczka1987@gmail.com :) Niektóre zawieszki cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem i mam już pojedyńcze sztuki lub będę je miała w połowie tygodnia, więc musicie pytać :)


Ostatnio moje ulubione połączenie :)

Zawieszki do wyboru :) trzy pierwsze do wykończenia srebrnego, reszta do złotego ( nie wszystkie jeszcze mam)

I kolory sznurków z wykończeniem w kolorze srebrnym lub złotym :)


A Wy jakie macie pomysły na prezenty dla Waszych Mam? Bardzo chętnie poczytam, może jeszcze coś dokupie :)

Buziaki
Blondineczka :)

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) taka tez mam zamiar zrobic dla mojej Mamy :)

      Usuń
  2. Chce takie !! <3
    tylko na razie spłukana jestem : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bransoletki robie cały czas, więc po przypływie gotówki zapraszam serdecznie ;)

      Usuń
  3. świetne są , bardzo dobrze mi się nosi Twoją bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że Twój blog jednak zmartwychwstał :D Już myślałam, że faktycznie usunięty :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni niestety podejrzewam włamanie na pocztę i usunięcie bloga :/ całe szczęście wszystko sie odratowalo :)

      Usuń
  5. Śliczne te bransoletki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że dopiero teraz widzę te zawieszki... na święta już nie dojdą;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te bransoletki w styczniu może je u Ciebie zamówię teraz już nie mam pięniedzy bo właśnie wszystko wydałam na prezenty:) A co do pomysłów to ja często mamie kupuję sole do kąpieli , dobrą smakową kawę , książkę lub jakaś świeczkę:) Ogólnie kupuję takie rzeczy aby przy nich mogła się choć troszkę zrelaksować:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne pomysly :) na prwno przy najblizszej okazji wykorzystam :) po swietach i w styczniu na pewno będzie wiekszy wybor zawieszek do bransoletek :)

      Usuń
  8. Ojeeeeej ... mój wymarzony zegarek !

    Zapraszam do mnie.
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek tez spedzal mi sen z powiek i w koncu mam :)

      Usuń
  9. Kochana Blondineczko, bardzo Ci dziękuję za życzenia świąteczne:)
    Mojej córci zamówiłabym taką bransoletkę z aniołkiem i wieżą Eiffla. Mogłabym się wymienić na jakiś kosmetyk?

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne są te Twoje bransoletki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już jestem u Ciebie Blondineczko :)
    Świetne bransoletki, baaaardzo mi podobają się :)
    Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"