Followers

sobota, 29 grudnia 2012

Rossmann nie popisał się promocją ;)

Wracając ze spaceru z psami zgarnęłam gazetki reklamowe z klatki schodowej. Przeglądam sobie reklamę rossmanna i innych sklepów i z racji, że rozglądałam się ostatnio za kompletem nowych głowic do mojej szczoteczki elektrycznej coś przykuło moją uwagę ;)

W reklamie Rossmanna:


I pewnie nie zwróciłabyn uwagi, gdybym nie przeglądała w tym samym czasie gazetki mix electronics, a tam ta sama szkoteczka + mascara w cenie 69zł Przeceniona z 99zł


Rossmann jeszcze "podrasował" pseudo promocję, jakoby poprzednia cena tego zestawu to 119,99zł ;) Różnica w tych promocjach to 28,99zł, więc jakby któraś z Was miała się zamiar skusić na nową szczoteczkę to nie polecam Rossmanna ;)

Nie ma to jak "kuszące promocje" ;)

Buziaki
Blondineczka :)

46 komentarzy:

  1. To faktycznie "niezła" promocja w rossmannie:)
    Ale za te 69 bym się skusiła... Do kiedy trwa promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 69zł z masakra sie opłaca. Sama zastanawiam się nad kupnem :) promocja trwa od 3.01 do wyczerpania zapasów :)

      Usuń
  2. No proszę, nie ma to jak nabijać klienta w butelkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no troszkę nie zbadali konkurencji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że w mojej mieścinie rossmann jest obok mix electronics ;) ale bym się zdenerwowała, jakbym kupiła szczoteczkę w rossmannie i weszła rozglądać sie za zmywarką do mixa. Teraz zawsze będę zgarniać reklamy ;)

      Usuń
  4. Heh, ja już raz się nacięłam na "promocję" w Rossmannie... Też a propos szczoteczki elektrycznej Braun Oral B...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaja jak berety ;) Ale chyba większość promocji tak wygląda :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo patrz a ja chciałam kupić tą szczoteczkę z Rossmana . Dzięki za spostrzegawcze oko, lecę do Mixa w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale dochodzi przesyłka no i nie ma w cenie tuszu ;)

      Usuń
  8. No to niezłą "promocję" zrobili .

    OdpowiedzUsuń
  9. nieźle ;)
    ale szczoteczkę polecam :D rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tez oral-b ale nie wiem czy akurat ten model :)

      Usuń
  10. A wiele osób pewnie i tak się skusi na tę "świetną" promocję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety i jeszcze dziewczyny bedą sie cieszyć ze zrobiły interes życia bo przecenione ze 120zl i do tego jeszcze tusz dają. A tak na prawdę za te pieniądze możesz miec to wszystko i jeszcze 30zł w kieszeni.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Gdyby nie te gazetki w jednym czasie to pewnie bym sie złapała :/

      Usuń
  12. Trzeba by dzień w dzień wertować różne oferty sklepów, żeby nie dać się nabrać na te ich "promocje"!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jestem z Ząbkowic i mieszkam niedaleko tej ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. teraz tylko oszukują wszedzie gdzie sie da.. jak widac warto wertowac takie gazetki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze je omijalam bo mi się po domu walaly ;)

      Usuń
  15. W Gdyni w Super Pharm ten zestaw był bez promocji po 80kilka. :) Rzeczywiście Rossman dał ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, te Ząbkowice,w których mieszkasz to te na Dolnym Śląsku? :)
    Ja jestem z Bystrzycy Kł., szukam blogerek z okolicy,ale dotychczas natrafiałąm na Wrocław... w razie co odezwij sie proszę u mnie :)

    Co do promocji to faktycznie, jest różnica,ale u mnie akurat nie ma mixelectronics :(
    a w Rossmannie łącznie z jutrem mam rabat na wszystko 20%,wiec i tak by mnie wyszła troszkę mniej :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jestem z tych zabkowic :)

      Usuń
    2. Cieszy mnie to bardzo, będę teraz Twoim częstszym gościem :)
      A z czasem może znajdzie się nas więcej i zrobimy jakieś spotkanie blogerek? :)
      pozdrawiam, i życzę Wszystkiego dobrego w 2013 roku! Karina

      Usuń
  17. Kochane promocje . Ja raz miałam sytuację gdzie podobno przeceniona bluzeczka wcześniej kosztowała mniej xD . To był mój interes życia :D Pozdrawiam i zapraszam na mój mowy blog http://fanglefood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh a ile ja takich interesów życia zrobiłam... ;)

      Usuń
  18. Dodaje do obserwowanych koleżankę z Malinowego Klubu i życzę udanego sylwestra, szczęśliwego nowego roku i spełniania marzeń w 2013!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana i wzajemnie :) zaraz do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  19. dobrze wiedzieć, będę uważała przy kolejnych promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie kilka razy się nacięłam na takie "promocje", co mnie nauczyło tego, żeby się 50 razy zastanowić zanim coś kupię. I jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak robie odkąd sie nacielam w rossmannie i naturze :/

      Usuń
  21. No właśnie, tak to jest z tymi "promocjami". Nie raz taniej i szybciej wychodzi na allegro;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sama wiele rzeczy kupuje na allegro, bo jest dużo taniej :)

      Usuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"