Followers

piątek, 16 listopada 2012

Wreszcie kupiłam zimowe buty! :)

Wiem, wiem... Dzisiaj miał być post o podkładach, ale dużo myślałam jak się do tego zabrać i postanowiłam, że zaczynając od poniedziałku zrobię "tydzień podkładowy". Przez cztery dni pojawią się recenzje 4 podkładów, a piątego dnia zrobię podsumowanie wszystkich z porównaniem wszystkich odcieni podkładów. W ten sposób o każdydym powiem Wam pare słów, a na koniec krótko podsumuję i porównam kolory, bo czasem odcień może wydawać się dobry, a w porównaniu z innym może się okazać coś innego ;) mam nadzieję,że taka forma tego "cyklu podkładowego" Wam się spodoba :) Ruszam od poniedziałku :D

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój nowiutki nabytek ;) Jakoś wyjątkowo nie mogłam nic dla siebie znaleść co by mi się w miarę podobało, aż w końcu postanowiłam kupić buty, które wyszperałam na allegro i jestem bardzo zadowolona. Wykonane z tworzywa a'la skórka kosztowały 133zł z przesyłką :) sięgają pod kolano i co mi się bardzo sposobało szerokość buta w łydce regulujemy sznurowadłem, ale żeby się za każdym razem nie męczyć przy wiązaniu mamy zamek błyskawiczny po boku! :) dla mnie świetne rozwiązanie. Kozaki są na lekkim obcasie, bardzo wygodne. Mają w środku bardzo przyjemne, mięciutkie futerko, chociaż moim zdaniem powinno być stanowczo grubsze... Mi się bardzo podobają, a Wy oceńcie same! :)


Buziaki:*
Blondineczka









15 komentarzy:

  1. Super;) I do tego widać, że ciepłe. W tym roku zaopatrzyłam się już w 2 pary (też ciepłych - jak nigdy ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej masz zapas :) ciepłych butów nigdy za wiele :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne. No i ta regulacja super, bo ja się w żadne w łydce nie dopinam. Jednak nie lubię tych zamków. Albo sznurki, albo zamek, ale teraz to już chyba przeżytek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zazwyczaj w łydce sie nie dopinam, a tu nikt nie miałby problemu :) mi zamki nie przeszkadzają :)

      Usuń
    2. Tylko w tych butach to bym pewnie się wkurzała bez zamka - no weź to wiąż i rozwiązuj co chwilę. ;) Fajne te buty. :)

      Usuń
  3. Jeśli ten kożuszek jest tez przy stopie i przy paluszkach to cud miod i malina;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozuszek jest z każdej strony na stopie. Całe wnętrze jest nim wyscielone :)

      Usuń
  4. świetne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) coś w moim stylu :) fajny kożuszek w tych bucikach, na pewno ciepły :)
    Teraz tylko czekać na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wolała zeby jednak zima sie za bardzo nie spieszyla :) brrr nie lubie zimy :(

      Usuń
  6. fajne buciki...bardzo mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"