Followers

piątek, 30 listopada 2012

Nowa torebka + kolejna paczucha :)

Bardzo lubię weekendy, bo wtedy spędzamy z mężem dużo czasu razem, no i to błogie lenistwo :D Nie podoba mi się tylko aura za oknem, ale trudno jesień to jesień i musi być szaro- buro i do... No :D

Sponsorem mojej dzisiejszej poprawy humoru jest... Pani Listonoszka ;), która przytachała do mnie moją nową torebkę, na którą czekałam 3 tyg :/ i moją wygraną w rozdaniu u Modnell.
http://modnell.blogspot.com/ , której dziękuję za tak szybką wysyłkę :)

Do rzeczy torebka może nic specjalnego, ale mi się bardzo podoba. Nie wiem czemu zawsze jak jest na coś bum to mi się to zaczyna podobać dopiero jak "emocje już opadną" i tak było w tym przypadku. Chciałam elegancka, czarną torebkę i padło na zwyczajną torebkę w stylu shopper bag. cena już nie była tak zwyczajna, bo z przesyłką 160 zł, ale było warto, bo jest solidnie wykonana i mam nadzieję, że trochę wytrzma :)

W środku dopinana "saszetka" i długi pasek,który ja chowam do środka.

No i na koniec pokażę Wam co udało mi się wygrać u Modnell


W pięknej zielonej kosmetyczce otrzymałam:

- żel do mycia twarzy 30ml Perfectly Clean
- idealist even skintone illuminator 7ml

- advanced multi-protection anti-oxidant creme SPF15 7ml

Jak wiecie moim ulubieńcem jest podkład estee lauder double wear light, niestety ich kosmetyki są strasznie drogie, dlatego bardzo się cieszę z tych miniaturek i z szansy przetestowania ich. Zobaczymy czy są warte swojej ceny i czy skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie :) na pewno pojawią się recenzję :)

Buziaki
Blondineczka :)

37 komentarzy:

  1. ale Ci dobrze:) gratulacje, też brałam udział. szybko przyszła ta przesyłka:) torba świetna! bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podstawowa wersje Idealisty kocham nad zycie i jestem w stanie glodowac zeby sobie na niego odkladac i kupic jak sie tylko konczy. ide o zaklad ze bedziesz zadowolona, estee ma fantastyczne kosmetyki pielegnacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz,że sie zakocham i tyle pieniędzy wyjdzie mi z portfela ;)

      Usuń
  3. gratuluję wygranej :) a torebka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję !:*

    Torebka jest przepiękna !:*

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, torba jest prześliczna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kosmetyczka. Mam podobna torbę tylko, że w innym kolorze - już niedługo w stylizacji u mnie na blogu:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na tą stylizacje :) nie wiem tylko czy to dobry zakup na zimę, bo mi śnieg do środka naleci ;)

      Usuń
  7. Super xd
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna torebka, chciałabym taką mieć ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tylko kupować ;) ja swoją zamówiłam na allegro :)

      Usuń
  9. Śliczny ten zielonkawy zestaw, gratuluję ci wygranej z całego serca <3 :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki! Gratuluję, ciekawe jak je opiszesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) na pewno niedługo pojawi sie recenzja :)

      Usuń
  11. oj gratuluję takiej wygranej :) a torebka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podobaja takie klasyczne torby jak ta, chociaż na początku tez do mnie nie przemawiały, bo jednak jestem straszna indywidualistka i nie lubię ginąć w tłumie ;))
    masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno do Ciebie zajrze :) co do torebki to jak był taki bum ze wszyscy ja chcieli to nie bardzo, a teraz już troche poznikały z ulic i bardziej mi sie spodobały :)

      Usuń
  13. Też uwielbiam klasyczne, wielkie torby. Wygląda bardzo solidnie więc wydaje mi się że jest warta swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest solidna i mam nadzieje ze długo mi posłuży :)

      Usuń
  14. Fajna torba i gratuluję wygranej. ;)
    Ja w sumie też nie lubię zimy, no ale śnieg jednak cieszy, bo to w końcu pierwszy tej zimy. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie śnieg nie cieszy nawet jeżeli jest pierwszy tej zimy! Zdecydowanie nie ;)

      Usuń
  15. szczesciara!!!! :) torba rzeczywiscie swietna

    zapraszamy do siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej. :) Ale co tam wygrana, ta torba przebiła wszystko! Od dawna mam ochotę na taką torbę. Może na lato się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie, gratuluję!
    Właśnie zaglądam do koleżanek z Malinowego Klubu :) Fajnie by było lepiej się poznać. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam nadzieje ze w tym tygodniu odwiedze Wszystkie z Was :)

      Usuń
  18. piękna torba, od dawna mam taką w planach, ale jej cena....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena może wysoka, ale torebka jest świetna i przede wszystkim nie jest mało sztywna jak tańsze odpowiedniki na allegro.

      Usuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"