Followers

wtorek, 23 października 2012

Prezent urodzinowy + deserowa pokusa ;)

Niedawno miałam urodziny i od koleżanki dostałam moim zdaniem bardzo fajny prezent. Nie widziałam jeszcze nigdzie tego zestawu, więc jeżeli gdzieś widzialyscie to dajcie znać, bo jest to moim zdaniem bardzo fajny pomysł na świąteczny prezent dla np. Mamy, siostry czy cioci. A mowa o:




W opakowaniu znajdziemy:

- krem do rąk i paznokci do skóry wrazliwej i delikatnej, skłonnej do podrażnień - 100ml
-12h balsam do rąk do skóry wrażliwej - 125ml
-balsam do ciała, rownież do skóry wrażliwej - 250ml
-bawełniane rękawiczki :)




Szczerze mówiąc miałam kiedyś krem do rąk z firmy Kamill w wersji z mocznikiem, ale zapach był dla mnie nie do zniesienia. Obecnie jestem w trakcie wykańczania małej tubeczki kremu do rąk classic z rumiankiem również tej firmy, którą zakupiłam z myślą o wyjeździe, jednak zapach mimo, że delikatniejszy niż u poprzednika też mi nie podchodzi. Nawet mój mąż się krzywi jak smaruje nim ręcę. Z czasem można się przyzwyczaić, ale wolałabym, żeby zapach był bardziej neutralny :) 

Nie używałam jeszcze tych produktów, ale zdążyłam już je niuchnąć i niestety, ale zapach jest taki sam :( Nie wiem... może tylko mi to przeszkadza?

Na pewno plusem jest pompka przy balsamie do rąk - wystarczy postawić przy łóżku, a wieczorem nasmarować ręcę, potem do rękawiczek i rano ręcę jak nówki ;)

Myślę, że jak wyrobie sobie zdanie o działaniu tych kosmetyków to pojawi się ich recenzja. Jednak zapach jest dla mnie dość istotny przy stosowaniu balsamów itp. mam nadzieję, że nie przeszkodzi mi to w doprowadzeniu powyższych do denka :) 

Podsumowując bardzo fajny komplet i byłby ideałem gdyby nie zapach. Kupiłabym go mojej Mamie, bo jej ten zapach nie przeszkadza, a temperatura na zewnątrz coraz bardziej zachęca do zadbania o dłonie.

Na koniec będę Was wodzić na pokuszenie ;) Oto Nasz dzisiejszy deser : 



Nazywam to "mini tiramisu" ;) Jeżeli macie ochote na takie słodkości dajcie znać, a pojawi się notka jak łatwo i szybko taki deserek zrobić :) 


Pozdrawiam! :* 

4 komentarze:

  1. Całkiem fajny zestawik. :)
    I dawaj przepis, bo wygląda to smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny jutro pojawi sie przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście fajny pomysł na prezent ja już powoli będę musiała rozglądać się za prezentami. W tym roku wymyśliłam że prezenty zrobię sama, także już muszę zaczynać przygotowania

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"