Followers

czwartek, 25 października 2012

Fryzjer!;)

Kochane niestety post deserowy przekładam na jutro, ale za to wstawiam efekty mojej dzisiejszej wizyty u fryzjera :) jak mieszkałam we Wrocławiu to jakoś szybko szło, a teraz jak idę do fryzjera w mojej mieścinie to siedzę tam 3,5h mimo że moje włosy są bardzo cienkie i nie ma ich zbyt wiele. Zawsze farbowałam się tylko na blond, ale dzisiaj przed samym wyjściem pomyślałam, że dodam troche koloru- postawiłam na rudy :D efekt mi się podoba, chociaż wiem, że pewnie nie wszystkim coś takiego odpowiada. Niestety zdjęcia robione w świetle sztucznym, bo późno wróciłam, więc kolor jest troche przekłamany, a moja mina bezcenna, ale co tam! ;)






Czekajcie na jutrzejsze słodkości! Mój mąż jak tylko wrócił z pracy sprawdził lodówkę i był zawiedziony, że mu go znowu nie zrobiłam( ostatnim razem jednego wieczoru zniknęły 3 salaterki i jakbym zrobiła więcej to też by ich nie było ;)) też macie takich tasiemców? ;)

12 komentarzy:

  1. Takim tasiemcem jestem ja ;p Poważnie, mam takie dni, że nic tylko biegam po domu w poszukiwaniu czegoś do jedzenia ;D Bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz takie dni... Mój mąż ma raczej takie lata ;)

      Usuń
  2. Świetna fryzurka - kocham rudy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tzn. ten aerobik , to taka bardziej "dyscyplina sportowa" . Coś w stylu cheerleaderek . : )
    Jeździmy na zawody itd.
    Tu masz przykładowe występy ( jedne z moich ulubionych :D , ale polecam ściszyć trochę , bo będą krzyki : P )

    http://www.youtube.com/watch?v=wkdL_SvS16Q

    http://www.youtube.com/watch?v=co9V9e2NdnM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyslilam sie ze chodziło Ci o dyscyplinę :) świetna sprawa :) przy czym musiałam ponarzekac ze u nas nie ma nawet zwykłego aerobiku ani fitnessu :(

      Usuń
  4. Fajna fryzurka:) Ciekaw jestem jakbyś wyglądała w większych falach:)

    Zapraszam do siebie:)

    http://wyprzedazmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę Anna pewno próbowała :) tak mi sie naturalnie włosy kręcą a do większych lokow musiałabym przemeczyc sie troche w walkach :/

      Usuń
  5. Bardzo fajna fryzura. :) I kolor fajny. :) Ja mam odrost jak smok! Czekam już na przyjazd do Polski, bo fryzjer już umówiony. Szkoda mi tu teraz paćkać się z farbą w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sama nie kombinuje szczególnie z blondem po tym jak mi przyjaciółka spaliła włosy farba i ledwo je odratowalam. :( a odrost już miałam strasznie duży, więc polecialam jak tylko miałam chwile czasu i troche pieniędzy.

      Usuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"