Followers

środa, 17 kwietnia 2013

WYNIKI BLONDINECZKOWEGO ROZDANIA :):):)

Hej Kochane!

Miesiąc minął strasznie szybko i przyszedł czas na wyniki drugiego już rozdania na moim blogu :) Zanim jednak przejdę do konkretów, chciałam bardzo serdecznie podziękować za taką ilość zgłoszeń! :) W rozdaniu wzięło udział 99osób! I w sumie uzbierały się aż 162losy! :) Niestety nie wszystkie osoby przeczytały regulamin rozdania - o wszystkich niedopatrzeniach informowałam w komentarzu(odpowiedzi )na zgłoszenia. Niektóre z Was poprawiły błędy i otrzymały losy, niestety niektóre nie- muszę być sprawiedliwa, a czasu na poprawki było sporo :) W każdym razie komentarzy było tak dużo, że żeby zobaczyć wszystkie musicie na dole strony kliknąć "Załaduj więcej" i wtedy wyświetlą się wszystkie komentarze (również te dodane przeze mnie na samym końcu do wcześniejszych zgłoszeń)


Zgodnie z regulaminem dodatkowo po 4 losy otrzymały moje 3 TOP KOMENTATORKI!

1) Basia86-naturalnie
2) anitk4
3) panna mewa

Bardzo Wam Kochane dziękuję, że do mnie zaglądacie i komentujecie :)

A teraz nie przedłużając przechodzimy do wyników :) Skorzystałam z generatora liczb:


LOS NR 18!!!

Kto kryje się pod losem nr 18? :) 

moooni-que! 


Gratuluję! :)

Czekam na Twój adres: blondineczka1987@gmail.com


Nie udało się? Nie martw się! Już w poniedziałek kolejne rozdanie na moim blogu! :) 


Buziaki!
Blondineczka :)

24 komentarze:

  1. o ta moja szczęściara ;* Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!;)
    zapraszam do siebie na bloga na rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;)
    ale blisko byłam

    OdpowiedzUsuń
  4. eh no może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulację, zazdroszczę bo nagrody super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaaa! ale super! :) cieszę się ogromnie!
    dziękuję, dziękuję i już pędzę na pocztę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I znów musiałam obejść się smakiem, a niech to! :P

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"