Followers

wtorek, 16 kwietnia 2013

Kuracja MIST dla skóry głowy i włosów z kwasem hialuronowym :)

Hej!

Pewnie pamiętacie jak miesiąc temu nieuważna pomocnica mojej fryzjerki źle ustawiła podgrzewanie   i do pięknego blondu dostałam w gratisie rany na całej głowie? Oj tak nie było kolorowo :( Na szczęście dzięki kuracji radical (o której pewnie niedługo napiszę-uratowała mnie przed wyłysieniem!), i stosowaniu olejków strupy szybko zeszły, a moja fryzjerka zapewniła mi za darmo oczywiście kurację na skórę głowy i włosy- podobno nowość kuracja MIST

Trochę o kuracji:


Kuracja polega na wprowadzanie kwasu hialuronowego w skórę głowy i włosy. mist->mistSprawia ona iż znikają wszelkie problemy skóry głowy, takie jak: łupież, wrażliwość skóry głowy, przetłuszczająca się skóra, a włosy są zregenerowane, nawilżone, sprężyste i grubsze oraz nie puszą się.
Zabieg powtarza się co 3 miesiące lub po każdym farbowaniu

ZABIEG (FAZA CIEPŁA)100,-
KOSMETYKI DO KONTYNUOWANIA KURACJI W DOMU (FAZA ZIMNA)80,-





  • Opis techniczny kuracji Mist:
    Diagnoza włosów i skóry głowy.
    Mycie włosów w celu usunięcia pozostałości środków do pielęgnacji i stylizacji. Warunek konieczny!
    Dokładne suszenie. Pozostawienie wilgoci we włosach redukuje skuteczność kuracji.
    Aplikacja MIST na: 1. skórę 2. włosy. Nawijamy na elektryczne wałki stosując szerokie podziały. Preferowany kąt nawinięcia – 30º. Po wałkami instalujemy podkładki termiczne. Dopinamy przewody. Wszystkie wałki okrywamy czepcem z ręcznika. Programujemy termo-konsolę na 20 min. i 50ºC.
    Demontaż instalacji. Modelujemy bez spłukiwania MISTA i bez używania środków do stylizacji (pianek, past, lakierów).
    Wydanie preparatu MIST 350ml oraz szamponu Entir. Ich stosowanie zapewnia długotrwały efekt.


      • KURACJA MIST
        350 ML


        Japoński preparat MIST zawiera kwas hialuronowy oraz Kassou Ekisu - mieszankę wyciągów z glonów morskich.
        Stosowany jest w pielęgnacji włosów, którym przywraca pierwotną sprężystość, połysk, nawilżenie. Przedłuża cykl mycia. NIE OBCIĄŻA. Stosowany na zimno winien być aplikowany na skórę głowy i włosy po każdym ich umyciu. Stosowany na ciepło pozwala na uzyskanie natychmiastowego efektu.
        Jest bardzo skuteczny w terapii skóry głowy: przetłuszczania, łupieżu, suchej skóry, łuszczycy, nadwrażliwości. Wymaga codziennej aplikacji bezpośrednio na skórę. Profilaktycznie winien być stosowany po każdym myciu głowy. 























    Ja mogę powiedzieć, że moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne, włosy po zabiegu od razu były bardzo gładkie, efektu mniejszego przetłuszczania nie zauważyłam jeszcze, ale kurację miałam robioną w zeszły piątek. Cały zabieg trwa 
    20 min, ale jak widać miło spędziłam ten czas ;) 




    Moja fryzjerka wydzielała z moich włosów pasma, każde spryskując obficie preparatem, nawijała na wałki i na koniec podłączała je do kabelków ;) Wyglądało trochę jak pranie mózgu ;) 

Kątem oka zaglądałam w lustro i wyszło, że mam zeza ;) Ale starałam się, żeby nie odpiąć się z tych śmiesznych kabelków ;) 

Efekt bardzo mi się podobał i włosy do tej pory są gładkie i dużo łatwiejsze do rozczesania co mnie bardzo cieszy :) Dostałam na wynos preparat do codziennego psikania:











Na razie stosuje preparat i mam nadzieję, że taki efekt utrzyma się jak najdłużej. Dziewczyny, które miały tą kurację bardzo zachwalały, więc mam nadzieję, że i ja będę zadowolona. Na pewno polecam wszystkim dziewczynom, które mają zniszczone włosy po farbowaniu, puszące się i wypadające. Liczę, że moja skóra głowy będzie zregenerowana po mojej "przygodzie" w salonie fryzjerskim :) Z tego co znalazłam kuracja kosztuje ok 180zł (nie wiem dokładnie, bo za nią nie płaciłam)


Słyszałyście o niej? Zdecydowałybyście się? A może macie własne sposoby na kurację dla włosów? :) 

Buziaki! 
Blondineczka :) 








6 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią poddałabym się takiemu zabiegowi ale niestety nie zarabiam jeszcze na siebie więc może kiedys jak będę miała napływ gotówki :) Najbardziej to chciałabym skorzystać sobie z jakiegoś dobrego Spa :) Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ze SPA sama bym skorzystała, ale nigdy nie mam na to czasu :(

      Usuń
  2. nie słyszałam o tej kuracji, ale chętnie bym coś zafundowała moim włoskom, które co prawda bardzo zniszczone nie są, ale trochę kondycja i spadła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że jestem bardzo zadowolona z kuracji :) Moje włosy są wygładzone i błyszczące :) Mam nadzieję, że efekt utrzyma się jak najdłużej :)

      Usuń
  3. Coś nowego dla mnie, bo jeszcze o tym nie słyszałam. Jestem ciekawa efektów, więc poproszę o zdjęcia "po" :) Mój sposób to tylko olej kokosowy i placenta, a w koloryzacji henna. Póki co daje radę, choć taka "bomba" też by się przydała, ale to już po przypływie gotówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ja farbuję na blond, więc henna odpada :( Zdjęcia po mogę wrzucić, ale nie wiem czy zauważysz efekt, bo niestety nie zrobiłam zdjęcia przed :( Na razie psikam intensywnie preparatem i liczę na jeszcze lepsze efekty :)

      Usuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"