Followers

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

PRZED!Ostatni dzień rozdania, Haul ciuchowy i moja wygrana :)

Hej Kochane!

Przypominam, że jutro jest ostatni dzień organizowanego przeze mnie rozdania, więc jeżeli macie ochotę, a jeszcze się nie zgłosiłyście to serdecznie zapraszam. Zgłoszenia do 24:00 klik

Dzisiaj szybciutki post z moich wczorajszych zakupów :) Tym razem nic co kupiłabym w Galeriach Handlowych, a jedynie rzeczy kupione za grosze na targu "Świebodzkim" we Wrocławiu :) Zazwyczaj moje zakupy są dużo większe, ale jakoś nic nie wpadło mi w oko i strasznie bolała mnie głowa, więc średnio miałam ochotę na buszowanie po straganach ;)

Kupiłam jedynie dwie bluzki:

z sową 30zł
druga za 20zł :)

Najbardziej zadowolona jestem chyba z butów :) 30zł Lubię takie buty do legginsów i do tego nabite ćwiekami, więc super :) 


Moja nowa torebka do luźnych stylizacji- całe 20zł

Bardzo podoba mi się wzorek na podszewce :)

Nie wyszłabym bez legginsów, zawsze kupuje u tego samego Rumuna, bo mam już sprawdzone. O dziwo jak na targowe są dobrej jakości, a moja poprzednia para wytrzymała 2 lata intensywnego noszenia. Na pewno kupię jeszcze kilka par. Kosztowały 35zł i mają fajne "skórkowe" kieszonki :)
I na koniec dopełnienie do butów ;) Moja nowa pieszczocha za 15 zł ;) 
Kupiłam tez lakier , który nie załapał się na zdjęcia, ale pojawi się niedługo w odsłonie pazurowej :) 

Chciałam też podziękować Variable Monika klik, za tak szybką przesyłkę :) Udało mi się wygrać u Moniki w rozdaniu i same zobaczcie jakie cudowności dostałam :) 

Jak tylko zobczyłam pudełko po glossyboxie to bardzo się ucieszyłam, strasznie chciałam takie na kosmetyki, a sama nie subskrybuję pudełek.


W środku same cudowności :) 
Kolory bronzera i różu pojawią się niedługo na blogu wraz z recenzjami :) Na dzień dzisiejszy mogę tylko powiedzieć, że kolorystycznie dla mnie ideały!

Żel który bardzo chciałam wypróbować! - on na prawdę pachnie jak pieprz! Mój mąż go zgarnął tego samego dnia kiedy dostałam paczuszkę, mam nadzieję, że uda mi się go choć trochę skubnąć ;) 
I oczywiście lakier, który u mnie wywołał efekt wow! Kolor jest fantastyczny!

Jeszcze raz bardzo dziękuję :) 

Życzę i Wam powodzenia w moim rozdaniu, a zaraz po zakończeniu obecnego, będzie kolejne, coś dla Was upolowałam i nie było łatwo! więc bądźcie czujne! :) Pojawi się jeszcze w tym tygodniu :) 

Buziaki!
Blondineczka:)







44 komentarze:

  1. Ta bluzka za 20 złotych jest genialna! Sama bym chętnie taką ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzka z sową. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale zdobyczy :D świetna torebka :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były też torebki za 10zł i zastanawiałam się nad wzięciem kopertówki, ale w końcu zrezygnowałam :)

      Usuń
  4. swietne zakupy!;)
    zapraszam na nowe rozdanie na blogu;]

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne bluzeczka z sową :)
    i gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buciki i torebeczka są superowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. :D A facet u którego je kupuje ma tego pełno i różne wzory :)

      Usuń
  8. Super buty, sama nad takimi się zastanawiałam....u mnie te buty na przecenie kosztowały 80 zł, ale nie było mojego rozmiaru. Zazdroszczę, że kupiłaś je za takie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się trafić za 30zł, a na pozostałych stoiskach widziałam za 39zł były też bronzowe i do wyboru ze srebrnymi, złotymi lub czarnymi ćwiekami :)

      Usuń
  9. gratuluje wygranej w rozdaniu i oczywiście super haul zakupowy ;) szczególnie przypadły mi do gustu bluzki i bransoletka - jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy :3 Koszulki bardzo ładne.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczki i torebka prześliczne ;) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluzeczka z sówką i buty, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się czaiłam na takie buty i nie żałuję, bo były śmiesznie tanie :)

      Usuń
  13. koszulka z sową i buty cudo! być może pójdę na studia do Wrocławia, więc na samą myśl o takim targu w tym mieście się cieszę :D
    dobrze, że wszystko dotarło w całości, bo o to się najbardziej bałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo :) Fajnie uwielbiam Wrocław :) Sama mieszkałam tam prawie 6 lat :) Na początku 2 lata w cudownej dzielnicy, a potem niestety już w strasznej, ale nie mogłam się przeprowadzić, bo mój mąż ma tam mieszkanie kupione.

      Usuń
  14. Bardzo fajne zakupy:D Zazdroszczę Ci kupna tak taniej torby :o nigdy bym nie stwierdziła że tylko 25 zł !! a kosmetyki super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam z miesiąc temu taką samą bluzkę z sową, tylko w jaśniejszym kolorze;) Torebka mi się podoba, buty też, ale jeśli mają sztywną cholewę, to nie byłyby odpowiednie dla mnie:/ Zapach tego OS'a nie przypadł mi do gustu, jest za bardzo "męski" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholewka nie jest sztywna, są bardzo mięciutkie :) A bluzkę też widziałam w innych kolorach :) Zapach OS'a faktycznie bardzo męski i chyba dlatego mąż mi go od razu zakosił ;)

      Usuń
  16. świetne zakupy a pieszczocha super! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzeczka z sową bardzo mi się podoba:)
    ja też czasem lubię coś kupić na targach-ceny są bardziej przystępne a i jakoś nie zawsze najgorsza. Ja znów mam sprawdzonego chłopa (Polak akurat) który ma świetne bluzeczki damskie, noszę je od kilku lat i nic się z nimi nie dzieje, więc czasem nie warto przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Można dorwać fajne rzeczy, niekiedy kupuję tam bluzki za 10zł i przynajmniej nie jest szkoda wyrzucić po paru miesiącach jak się zniszczą :)

      Usuń
  18. Szkoda,że u mnie nie ma takiego "Rumuna", bo bym sobie torebkę za 2 dyszki kupiła:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na torebki to tam warto polować, były nawet różnej wielkości za 10zł! Nawet nie pytaj ile tam kobiet było ;p

      Usuń
  19. świetne nowości :-)
    sówki mi się odrobinkę przejadły, ale swego czasu byłam i w sumie nadal jestem w nich zakochana, jednak wszędzie ich pełno :)

    gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja do tej pory miałam tylko naszyjnik z sową i nic więcej, więc nie żałuję :)

      Usuń
  20. Torebka i bluzeczki super!
    Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję udanych zakupów i wspaniałej nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dokładnie każda rzecz z Twoich zakupów niesamowicie mi się podoba - musimy mieć chyba bardzo podobny gust :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"