Followers

środa, 30 stycznia 2013

Siarkowa moc i siarkowa niemoc!

Dzisiaj pare słów od dwóch produktach firmy Barwa z moim zdaniem trochę głupawą nazwą Siarkowa moc.


Zacznę od siarkowej "NIEMOCY" ;), którą dla mnie jest krem antybakteryjny matujący. Cena ok. 16zł za 50ml

Opis producenta:

Krem polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami trądzikowymi. Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry. Krem błyskawicznie matuje skórę na wiele godzin nadając jej pudrowy wygląd. Zamyka rozszerzone pory, skutecznie zwalcza pryszcze i przeciwdziała ich ponownemu powstawaniu. Chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV, pozostawia skórę aksamitnie gładką i świeżą.
Składniki aktywne: siarka, krzemian glinowo-magnezowy, tlenek cynku, multifruit extract, naturalne pochodne oliwy z oliwek, alantoina, masło shea

Skład: Aqua, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Hydrogenated Olive Oil, Olea Europaea, Olive Oil Unsaponifiables, Magnesium Aluminum Silicate, Dicaprylyl Carbonate, Butyrospermum Parkii, Zinc Oxide, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Allantoin, Sulfur, PEG-30 Castor Oil Vaccinium Myrtillus, Saccharum Officinarum, Citrus Aurantium Dulcis, Citrus Medica Limonum, Acer Saccharinum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Citral, d-Limonene, Linalool

Moja opinia:

Kupiłam ten krem głównie z myślą o stosowaniu pod makijaż i z nadzieją, że pojedyńcze wypryski przestaną się pojawiać co jakiś czas?

+ nadaje się świetnie pod makijaż, który trzyma się na nim nienagannie przez pare godzin
+ matuje natychmiastowo
+ szybko się wchłania
+ jest bardzo wydajny- kończe go po trzech miesiącach używania raz dziennie
+ cena jest bardzo dobra, jeśli patrzeć pod kontem wydajności

+\- opakowanie mimo, że dość tandetnie wyglądające (wg mnie) jest dość solidne, plastik jest gruby, wieczko jest matowe i łatwo się odkręca. Opakowanie tym samym jest lekkie. Jednak ja jestem wrażliwa na bodźce wizualne i te kolory i wygląd, a juz tym bardziej nazwa do mnie nie przemawiają i raczej nie postawiłabym go na widoku w swojej łazience ;)

- nie zauważyłam, żeby w jakikolwiek sposób wpływał na zmniejszenie częstotliwosci pojawiania się u mnie pojedyńczych wyprysków
- owszem matuje, ale przy tym mamy odczucie ściągniecia skóry, czego bardzo nie lubię no i niestety WYSUSZA na potęgę! :( po zmyciu makijażu wszystkie suche skórki są w jeszcze gorszym stanie niż przed użyciem kremu
- ma zbyt gęstą konsystencję, jak bardzo gęste masło do ciała i ciężko jest go rownomiernie rozprowadzić bo dość szybko zasycha, jak gdzieś trafi się zbyt duża ilośc kremu źle rozsmarowana to niestety zasycha w białą plamę :/ zdecydowanie wole kremy do twarzy o bardziej leistej konsystencji.

- zapach.... Oj tak... Jest bardzo ostry i intensywny. I myślę, że wszystko w tym temacie mówi skojarzenie mojego męża, który śmieje się ze mnie jak posmaruję się tym kremem i mówi:

" znowu smarujesz się tą kostką toaletową" ;)

Faktycznie zapach jest cytrusowy, ale bardzo chemiczny i "pachnie" dokładnie tak jak cytrynowe zawieszki do toalety. Nie mogę znieść tego zapachu, po nałożeniu kremu jest bardzo długo wyczuwalny i to mi bardzo przeszkadza.

Podsumowując oceniam go na 2+/5
Wiem, że niektóre dziewczyny go bardzo lubią i u nich się w miarę sprawdza. Ja żadnych rewelacji nie zauważyłam i już na pewno do siebie nie wrócimy ;)

Czas na SIARKOWĄ MOC!

Powinnam nawet powiedzieć, że jest to moje odkrycie, mimo, że kupowane bardzo sceptycznie, czyli antybakteryjne specjalistyczne serum do stosowania miejscowego. Cena ok. 9zł za 15ml


Opis producenta:

Serum specjalistyczne do stosowania miejscowego polecane jest dla osób w każdym wieku ze skórą o skłonnościach do przetłuszczania i trądziku. Przeznaczone do stosowania na wypryski pojawiające się na twarzy, plecach, ramionach i dekolcie. Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych hamuje rozwój drobnoustrojów odpowiedzialnych za powstawanie zmian trądzikowych, skutecznie wysusza wypryski, przyspiesza gojenie i zmniejsza stany zapalne. Serum jest bardzo dobrze tolerowane przez skórę, posiada właściwości wygładzające i jest wydajne w stosowaniu. Dodatkowo działa antybakteryjnie, zmniejsza widoczność porów i łagodzi podrażnienia.
Produkt przebadany dermatologicznie.
Stosować punktowo 1 – 2 razy dziennie na wypryski powstające na twarzy, plecach, ramionach lub dekolcie. Pozostawić do wyschnięcia. Po 20 minutach zmyć wodą.

I tu mogłabym się podpisać dwiema rękami pod tymi obietnicami. Serum działa cuda! Jeżeli tylko coś mi się pojawia od razu smaruję na noc i w ciagu max 2 dni mam po problemie.
Fajnie wysusza wszystkie zmiany, szybko zastyga tworząc taką powłoczkę. Kolor jest przezroczysto-żółty, po nałożeniu na twarz praktycznie niewidoczny. Zapach jest dość specyficzny, ale niezbyt intensywny i niewyczuwalny po aplikacji :)

Muszę się przyznać, bo producent zaleca zmycie tego preparatu po 20min jednak ja jestem leniuszkiem i jak wpakuję się już do łóżka to nie chce mi się wstawać i tego nie robię ;) Czasem mi się zdarzy ściągnąć palcami tą powłoczkę, ale najczęściej zostawiam to na całą noc i nic mi się nie dzieje :)

Zdarzyło mi się zastosować ten produkt np na zranionego palca, kiedy już ranka się zasklepiła, ale dalej bardzo bolało i faktycznie przyspiesza gojenie i likwiduje stany zapalne! Serum podbiło moje serce i na pewno, kiedy się skończy polecę po następne opakowanie.

Koniecznie wypróbujcie, jeżeli nie macie ogromnych problemów z trądzikiem, bo pamiętajcie, że nic nie zastąpi dermatologa, jeżeli Wasze problemy są poważniejsze niż niechciani goście raz na jakiś czas ;)

Moja ocena 5/5

Miałyście któryś z tych produktów? Dla Was to siarkowa moc czy niemoc? ;)

Pozdrawiam
Blondineczka ;)

28 komentarzy:

  1. "siarkowa niemoc" mnie rozbawila hehe:)
    nie mialam tych produktow wiec ciezko mi sie wypowiedziec:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam peeling oraz maseczkę z tej serii i muszę przyznać, że w moim przypadku można zawołać: niech moc będzie z czystą buzią! Jak dla mnie rewelacyjnie oczyszczały buzię - jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam ze sa maseczki! Musze spróbować :)

      Usuń
  3. fajny tytuł posta:D to serum mnie zaciekawiło i chyba się skuszę na nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) może u Ciebie też się sprawdzi :)

      Usuń
  4. krem uwielbiam i jestem z niego bardzo zadowolona, mnie nie wysusza, chyba mam tak tłustą cerę, że się nie da :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe ze wszystko zależy od cery. Moja ostatnio z tlustej przeszła bardziej w mieszaną.

      Usuń
  5. Ja miałam tylko maseczkę siarkowa moc, ale cudów u mnie nie zdziałała. Za to serum mnie bardzo zaciekawiło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to zależy od skóry, bo u jedych się sprawdza a u innych nie. Maseczki nie próbowałam.

      Usuń
  6. Znam krem i bardzo go lubię. Aktualnie nie używam, ale latem sprawdza się świetnie. Nie wysusza, a pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety suche partie twarzy bardzo wysusza :/ wszystko chyba zależy od cery.

      Usuń
  7. miałam mydło tylko z tej serii i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydełka nie miałam, a nie wysuszało za bardzo?

      Usuń
  8. nic nie miałam z tej firmy, ale jakos specjalnie mnie do niej nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam to serum i wcalnie nie dzialalo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od cery, tak jak z kremem u jednych sie sprawdził doskonale a u innych nie :)

      Usuń
  10. miałam serum i byłam zadowolona, jednak przy drugiej tubce już nie bardzo chciało działać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak jak z wszystkimi produktami tego typu, trzeba je co jakiś czas odstawiać lub stosować przemiennie z innymi bo inaczej skora sie przyzwyczaja :/

      Usuń
  11. Zainteresowałaś mnie swoim postem do podjęcia próby w przyszłości... a to, że siarka jest w skladzie, nie da zapewnienia, że podziała.

    Pozdrawiam i obserwuję Koleżankę z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od skóry u jednych się sprawdza u innych nie :)

      Usuń
  12. Nie stosowałam Siarkowej Mocy, ale faktycznie czytałam wiele dobrego o tym kremie...Dobrze że serum sprawdziło się, może kiedyś się skusze na niego ;)
    Miłego dzionka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum polecam kiedyś wypróbować :)

      Usuń
  13. Z tej serii używałam tylko mydełka i dobrze się sprawdziło (tylko zapach taki sobie...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez pachniało jak kostka toaletowa? ;)

      Usuń
  14. Nie miałam nic z tej serii. Ale dobrze poznać opinie na przyszłość;)

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"