Followers

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Pazury w kolejnej odsłonie :)

Dzisiaj druga pazurowa odsłona. Tym razem znowu jedyny lakier, który podoba mi się z kolekciji jolly jewels, czyli nr 115 w połączieniu z moim ukochanym lakierem z golden rose selective nr 27 bloody mary :)


Jak pomalowałam już paznokcie to żałowałam, że jolly jewels nie nałożyłam na dwa ostatnie paznokcie, ale następnym razem tak zrobie :)


Dzisiaj podobno jest najgorszy dzień w roku, przynajmniej tak twierdzili w wiadomościach. Ktokolwiek to wyliczył raczej w moim przypadku nie miał racji ;) za to ostatnie dni nie nastrajały mnie zbyt pozytywnie :( mam już dość zimy! Jestem stworzonkiem ciepłolubnym i w takie dni jak ostatnio marzę tylko o tym, żeby zakopać się w cieplutkiej pościeli i wystawić jedynie oczy, żeby móc czytać Wasze blogi. Obiecuję jednak, że się wreszcie ogarnę i następny post będzie już konkretny. Szykują się recenzje! :)

A Was dopadł zimowy dołek? Lubicie zimę czy tak jak ja wyczekujecie niecierpliwie wiosny i zieleni?

Pozdrawiam!
Blondineczka :)

29 komentarzy:

  1. Oj ja też jestem cieplolubna (podobno jak wszystkie Bliźniaki;)) i dość mam już tego zimna. Miejmy nadzieję, że szybko to minie i znów powróci słońce;) A mani bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak czekam na ciepłe dni :) brakuje mi długich spacerów z psami i zdecydowanie więcej ruchu. W takie zimne dni nic się nie chce :(

      Usuń
  2. Piękna czerwień, a za brokatami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się ten brokatowy lakier,widziałam go już u kilku dziewcząt i chyba też zakupię :))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z serii jolly jewels tylko ten się podoba i na prawdę warto go kupić :)

      Usuń
  4. Śliczne pazurki.:P

    Dzięki za odwiedziny.. Wrocław bardzo mi się podoba, ale na razie mogę go oglądać jedynie na filmach i zdjęciach.. We wakacje, jak będzie trochę wolnego od studiów i pracy może w końcu się wybiorę.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bywam bardzo często we wroc bo wyprowadzilismy się z mężem 60km dalej, ale znajomi jednak przyciągają ;)

      Usuń
  5. A ja bardzo lubię brokaty i takie pojedyncze akcenty :) Co za dużo toniezdrowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień ładna, a z dodatkiem JJ bardzo sympatycznie:)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do zabawy w The Versatile Blogger, zostałaś nominowana.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko maluje pazurki na czerwono...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardziej podoba jeden paznokiec inaczej pomalowany

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę doczekać się wiosny tak jak Ty!:)
    Pazurki świetne, szczególnie ten jeden bardzo mi się podobają te nowe lakiery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych nowych lakierów podoba mi sie tylko ten i chyba nr 101, ale podobno jest beznadziejny :/

      Usuń
  11. Piękna czerwień! Uwielbiam ten kolor, zwłaszcza latem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czerwień na pazurach lubię o każdej porze roku :)

      Usuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"