Followers

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Mała wymianka z Maliną :)

Z Maliną dokonałyśmy ostatnio małej wymianki, bo jak wiecie robię bransoletki, pare z nich pokazywałam tu klik i tu klik :) w najbliższym czasie mam zamiar zrobić na blogu osobną zakładkę z bransoletkami i zawieszkami do nich, bo mam ich już trochę więcej a i wybór, szczególnie w srebrnych zawieszkach jest ogromny. Bransoletki kosztują 13zł, a przesyłka jest gratis niezależnie od ilosci kupionych bransoletek :)

W każdym razie Malina wybrała sobię bransoletkę i mimo, że zazwyczaj nie wymieniam się za kosmetyki to zrobiłam wyjątek ;)

Oto cudowności jakie dostałam :)


Na początek piękna kartka z hipopotamem, który idealnie pasuje do pozostałych rzeczy, czyli masecszek :D Dzięki Malince coś czuję, że moja twarz będzie wyjątkowo dopieszczona w tym miesiącu :) Szykujcie się na maseczkowe recenzję :)


Bardzo się cieszę, że będę mogła przetestować trwale barwiący błyszczyk z bell lip tint numer 2. Miałam do wyboru pare kolorów, ale z racji, że robię wszystko żeby oswoić czerwień na moich ustach to zdecydowałam się na taki właśnie kolor i jak tylko go przetestuje to na pewno dam znać na blogu jak się sprawdza :)


Macie lip tint z bell? Sprawdził się u Was? :)

Bardzo dziękuję Malince za cudowne kosmetyki i mam nadzieję, ze paczuszka ode mnie już dotarła :) Zapraszam do odwiedzenia jej bloga klik :)

Jeżeli któraś z Was jest zainteresowana bransoletkami i oglądnięciem pozostałych zawieszek zanim dorobię osobną zakładkę na blogu to piszcie wiadomości na blondineczka1987@gmail.com

Buziaki!
Blondineczka:)

33 komentarze:

  1. Właśnie dziś dotarła, dziękuję bardzo:) Jutro zamieszczę w poście:) Bransoletki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ten wyjątek z wymianą dla mnie:)

      Usuń
    2. Cieszę się, że się podobają i jesteś zadowolona :) ja z wielką przyjemnością będę testowala maseczki i lip tint :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nic z verony nie miałam, wiec zobaczymy :)

      Usuń
  3. Mnie też coś ostatnio wzięło na kolor na ustach. Własnie czekam na przyjazd mojej mamy i na błyszczyk Bourjois w dość mocnym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak długo ten tint utrzyma się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem ciekawa :) na pewno pojawi sie recenzja :)

      Usuń
  5. jestem ciekawa jak się sprawdzi Twój tint :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda, ciekawa jestem działania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udana wymiana :)
    A błyszczyk.. śliczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tego błyszczyka, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też czekam na recenzję lip tinta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko troche potestuje to na pewno bedzie :)

      Usuń
  10. A ja dalej nie jestem przekonana do czerwieni u siebie:(

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja walczę o czerwień na ustach i musze sie przekonać do niej choćby nie wiem co :)

      Usuń
    2. Ja jakoś nie mogę dobrać odpowiedniej czerwieni dla siebie :/

      Usuń
  11. O świetnie, gratulacje:) Malinka wiedziała co dobrego Ci wysłać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna wymiana :) I koniecznie zrób tą zakładkę z bransoletkami, chętnych będzie mnóstwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam ochotę na ten błyszczyk/szminkę ale jakoś mój zapał się wypalił ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna wymianka :) Bardzo lubię te maseczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka niedługo będzie recenzowana, mam nadzieję, że i mi przypadnie do gustu :)

      Usuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"