Followers

piątek, 4 stycznia 2013

Bloody Mary od golden rose :)

Jakiś czas temu pokazywałam Wam nową czerwień w mojej kolekcji :) Uwielbiam czerwień na paznokciach, szczegolnie jesienią i zimą, uważam, że ten kolor dodaje bardzo kobiecości. Jedyny warunek jak dla mnie to paznokcie nie mogą być całkiem krótkie, takie nie wychodzące poza opuszek. Mam swoje ulubione czerwone lakiery, których używam od lat, jednak tym razem kupiłam odcień, którego wcześniej nie miałam, ale przed świętami naszła mnie ogromna ochota i oto mam :) golden rose z serii selective nr 27 bloody Mary:


Piękna, wręcz ognista czerwień, miałam ją już pare razy i trwałość tego lakieru bardzo miło mnie zaskoczyła :) przepraszam za jakość zdjęć, ale zazwyczaj paznokcie maluję w łóżku kiedy jest już ciemno,a światło nie sprzyja i mimo, że lakier utrzymuję się dobrych pare dni to ja oczywiście kompletnie zapominam o zrobieniu zdjęć za dnia ;) zmieniłam też kształt moich pazurów, ale jakoś nie byłam przekonana i wróciłam z powrotem do spiłowywania ich na prosto ;)



Zakochałam się bez pamięci w tym kolorze :D i nie byłabym sobą, gdybym Wam o czymś nie powiedziała ;) Może wiecie, a może nie oprócz bycia Panią inżynier od paru lat jestem też dyplomowaną stylistką paznokci. Uczyłam się aż w Krakowie w renomowanej szkole, bo bardzo mi na tym zależało i mimo, że sama już sobie paznokci żelowych nie robię, to na kursie mogłam nauczyć się wielu przydatnych rzeczy. Także przy okazji czerwieni na paznokciach musze Wam powiedzieć o czym, na co ja sama przed kursem nie zwracałam uwagi, a od paru lat robie to stale i nie wyobrażam sobie insczej. A mowa o malowaniu paznokci lakierem również od spodu :) Może niekoniecznie będzie Wam się chciało robić to na codzień, ale na wielkie wyjścia warto szczególnie przy dłuższych paznokciach, bo efekt jest wspaniały i wiele moich klientek było zdumionych taką różnicą :) niby drobiazg a jednak :)

Moje paznokcie są na tym zdjęciu dość krótkie, ale i tak zawsze przy czerwieniach maluje je od spodu :)

Koniecznie spróbujcie, chociażby z czystej ciekawości ;)

Buziaki!
Blondineczka :)

40 komentarzy:

  1. Fanty patent, tylko martwi mnie jak potem wygląda zmywanie? Nie zostaje nic pod paznokciem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego problemu bo zazwyczaj kolor od spodu się wypłukuje znacznie szybciej od codziennych czynności a paznokiec rośnie, więc bardzo łatwo jest lakier później zmyć :)

      Usuń
  2. Śliczny ten kolorek, ale lakiery z Golden Rose w ogóle się nie trzymają u mnie na paznokciach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie trzymają sie lakiery z Manhattanu :/

      Usuń
    2. A z Manhattanu nigdy nie miałam, to nie wiem :D

      Usuń
    3. Ja mam jeden i zrobie do niego drugie podejście i jak znowu bedzie to samo to się wkurza bo kosztował aż 17 zł :/

      Usuń
  3. Lubie lakiery z golden rose :) Nie wiedziałam, że mają taką serię jak selective. Kolor piękny i klasyczny :)

    PS Dzięki dziewczyno, że mnie uświadomiłaś, że mam to pieroństwo obrazkowe przy komentarzach! Nie byłam tego świadoma, a wiem jak bardzo upierdliwe to potrafi być :P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie wiedziałam to jest pierwszy moj lakier z tej serii ;)

      P.s oj upierdliwe trzy raz próbowałam dodać Ci komentarz bo niekiedy w ogóle nie widać tych głupich obrazków :/

      Usuń
  4. Uwielbiam czerwone lakiery!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor a buteleczka mi przypomina China Glaze, ciekawy patent z tymi końcówkami...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M też kojarzy się z Chiny glaze :) patent z końcówkami polecam wypróbować :)

      Usuń
  6. Do tego lakieru tint będzie pasował jak ulał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze pozwoli mi oswoić czerwień na ustach :D

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolorek ;) A patent ciekawy, ale ja bym chyba cała była popaćkana lakierem ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle ;) wystarcza odrobina lakieru na pędzelku i troszkę praktyki :) zreszta wszystko zawsze mozna doczyscic patyczkiem do uszu ;)

      Usuń
  8. oj, ja rowiez uwielbiam czerwień, chociaz powinnam cześciej jej uzywac. Na codzien stosuje "bezpieczne" perłowe biele i róże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wszystkiego trzeba sie przyzwyczaić :) ja oswajam czerwień na ustach. Lakiery w tym kolorze uwielbiam na codzień i rzadko kiedy maluje paznokcie na neutralnie kolory, chociaż takie też lubię :)

      Usuń
  9. Jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na to czy ktoś ma pomalowane paznokcie od spodu. W ogóle nie pomyślałam, że można je malować również tam :D Wydaje mi się, że byłoby to dla mnie zbyt skomplikowane, aby nie pociapkać się całkiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy czerwonych lakierach żawsze tak robie, szczegolnie jak są długie i czego się nie chwycisz to ich wewnętrzna strona jest widoczna i robie to tylko dla tego efektu. Przy innych kolorach jakoś nie bardzo mi się chce ;) da radę się nie ubabrać ;)

      Usuń
  10. masz bardzo ładne paznokcie, pięknie utrzymane :)
    hihhihi...takie zawodowe skrzywienie ;)
    czerwień wygląda na nich przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje bardzo :) mimo że od paru lat pracuje w innym zawodzie kompletnie nie związanym ze stylizacją to jednak lubie dbać o dłonie i paznokcie, chcoiaż zdarząjà mi się gorsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny czerwony kolorek, lubie takie "odważne barwy".
    Pozdrawiam
    Mama Laurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie intensywne czerwienie :)

      Usuń
  13. Bardzo ładny kolor - uwielbiam czerwony ^_^
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolorek, lubię lakiery z tej firmy.:)
    Nie są drogie a dość fajnie się trzymają.
    Pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Malinowego Klubu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię, jedynie seria Paris trzyma się u mnie krócej.

      Usuń
  15. Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu i dołączam się do grona obserwatorów - postaram się zaglądać tutaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna czerwień. Oj brakuje mi tutaj Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że tam nie masz gr bo maja fajne lakiery i kolorki :)

      Usuń
  17. świetna ta czerwień! iście świąteczna :)
    a ja zapraszam do konkursu KISS IN THE RAIN na facebooku (bez głosowania). Można wygrać bony i biżuterię :)
    http://www.facebook.com/kissitr
    Pozdrawiam! :*
    silviageart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tą czerwień, niedługo znowu się pojawi na blogu :)

      P.s
      W konkursie niestety nie wezmę udziału ze względu na to że odbywa się na fejsbooku :(

      Usuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"