Followers

środa, 9 października 2013

Pomadko-błyszczyk Celia 512

Hej Kochane!


Dzisiaj kolejna pomadka z Celii. Pamiętajcie, że warto zaglądać, bo tak jak pisałam wcześniej 17 października Blondineczka obchodzi pierwsze urodziny! I w związku z nimi do rozdania między innymi będą pomadko-błyszczyki Celia, które sama osobiście dla Was upoluję :)



Cena: 9,50 zł w osiedlowej drogerii

Opis producenta: 

"Łączy najlepsze zalety pomadki błyszczyka. Nadaje ustom półtransparentny efekt i subtelny kolor. Posiada właściwości nawilżające i apetyczny winogronowy zapach."




Opakowanie:

Tak jak pisałam przy poprzedniej pomadce klik opakowanie jak za cenę 9,50 zł jest bardzo eleganckie i solidne, nie musimy się martwić, że otworzy się wrzucone do torebki :)

Kolor i zapach:

Wszystkie te pomadki pachną rewelacyjnie winogronami i tu nie ma w ogóle o czym mówić :) Natomiast kolor na zdjęciu wygląda delikatnie na czerwony, ale zaraz się przekonacie, że moja lustrzanka przekłamała trochę ten kolor i na ustach prezentuje się trochę inaczej :)
Jest to szminka pół transparentna z licznymi drobinkami, które nie rzucają się jakoś specjalnie w oczy, chyba, że przyświeci słonko ;)


Efekt na ustach: 





Same oceńcie czy efekt na ustach Wam się podoba. Ja nadal jestem zachwycona tymi kolorkami i uważam, że pasują do każdego makijażu :) Jestem nimi zachwycona i uwielbiam je!

Dajcie znać jakie kolory chciałybyście, żeby znalazły się w rozdaniu :) 

Buziaki! 
Blondineczka :) 

15 komentarzy:

  1. Ja mam ją w wersji "nude", ale nie podoba mi się to, że osadza mi się w załamaniach ust :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten kolor i lubię :) Ogólnie mam już 6 pomadek Celii i cały czas myślę o kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest uzależniające :/ moje kolekcja też stale się rozrasta ! :)

      Usuń
  3. miałam jedną pomadkę z Celii, ale dla mnie są za miękkie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie są ok :) Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby któraś się złamała, a właśnie tą mega kremowość w nich uwielbiam :)

      Usuń
  4. bardzo ładny kolorek na ustach :) Podoba mi sie , muszę jakąś w końcu spróbować, tylko jakąś ciemniejszą lub pod fiolet podchodzącą :)
    Ale Tobie pasuje ta i kolorek też mi się podoba : )
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ciemniejsze kolorki są już z innej serii, która np mi już nie bardzo pasuje :/

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnej pomadki tej firmy, ale kolorek u Ciebie bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest okazja wygrać 3 pomadki Celia w nowym rozdaniu :) Zapraszam

      Usuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"