Followers

czwartek, 17 października 2013

1-sze Urodziny Bloga + zapowiedź sobotniego rozdania :)

Witajcie Kochane!




Oczywiście nie mogłabym nie zacząć od tego, że nie mam pojęcia kiedy to zleciało, ale właśnie dzisiaj mija równiutko rok odkąd jestem z Wami jako Blondineczka :)


I właśnie w tym dniu chciałabym WAM

Serdecznie podziękować! 

Za to, że jesteście ze mną, że zaglądacie, komentujecie i inspirujecie :) Gdyby nie WY to na pewno, by mnie tu nie było, nie znalazłabym tylu cennych informacji i porad na Waszych blogach :) 

W ciągu tego roku:

Uzbierało się Was 238 i 77 na google+ i wyświetliłyście mojego bloga 29 521 razy :) 


Bardzo Wam Kochane Dziękuję :* 

Żeby słowa nie były puszczone na wiatr i aby wyrazić moją wdzięczność za to, że jesteście to już w SOBOTĘ zorganizuję dla Was rozdanie :) 

Rozdanie będzie trwało dokładnie do 17 listopada i wygrać w nim będą mogły 3 osoby! :) 

Jak już wspominałam wcześniej będą to szminki Celia, których tak wiele z Was nie może zdobyć. Także do Soboty! :D

Buziaki!
Blondineczka :)

17 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego roku na blogerze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Kochana! :)
    Oby tak dalej :))) życzę kolejnych roczków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, kciuka robiłam metodą saran wrap, kojarzysz?
    Są 2 sposoby, ja robiłam tak: pomalowałam płytkę na biało, jak już wyschła to wzięłam woreczek foliowy, taki na śniadanie i pogiełam go w kulkę i pomalowałam czarnym lakierem, i zaczęłam dociskać do płytki :) i powstał taki efekt! mi także bardzo się podoba, a robiłam pierwszy raz, a niedługo zrobię wszystkie pazurki tą metodą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam wcześniej o niej! Muszę koniecznie spróbować, bo wyszło Ci fantastycznie :)

      Usuń
  4. Nie ma za co :D Gratulacje oczywiście i ode mnie! Oby blogowanie przynosiło Ci satysfakcję (a co za tym idzie - i nam) jeszcze przez wiele lat:)):*

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę kolejnych udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, życzę wielu owocnych notek! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"