Followers

sobota, 23 listopada 2013

WYNIKI Urodzinowego Rozdania! :)

Hej!


Lekko spóźnione, ale tak jak obiecałam w poprzednim poście dzisiaj wyniki urodzinowego rozdania :) Małe podsumowanie:

- do rozdania zgłosiło się 49 osób

- po wykluczeniu podwójnych zgłoszeń i braku spełnionych warunków t.j. (brak obserwacji, brak baneru lub usunięcie bloga, blogi typowo rozdaniowe) pozostało 38 zgłoszeń. 
(Jeżeli ktoś chciałby się upewnić czy jego zgłoszenie było prawidłowe lub co było nie tak, proszę o maila na blondineczka1987@gmail.com)

Z 38 zgłoszeń wylosowałam 3 osoby do których powędrują nagrody i są to: 


1)

2)

3)


Gratuluję! :)

Kochane dziękuję Wszystkim za wzięcie udziału w urodzinowym rozdaniu! Na pewno niebawem będzie kolejne rozdanie szminek Celia, bo mam do nich łatwy dostęp, a wielu z Was ciężko je zdobyć! 

Czekam na adresy zwyciężczyń 3 dni: czyli do wtorku do godziny 20:00, jeżeli nie podacie adresu ponownie wylosuję zwyciężczynię :)

Pamiętajcie, że kolory szminek wysyłane będą losowo, żebyście miały małą niespodziankę :)

Buziaki! 
Blondineczka :) 

19 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczyny !!! :))
    I zapraszam wszystkich na małe rozdanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu wypróbuję te szminki :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :)
    A Monika to ma kochana dziś szczęście już chyba 2 wygrane dziś rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ostatnio się do mnie szczęście uśmiecha! :D

      Usuń
    2. Maszyny losujące Cię lubią.. :)

      Usuń
  4. O ja, ale radocha! :) Pierwszą pomadkę z Celii mam właśnie od Ciebie i teraz znowu! Kurcze, bardzo się cieszę! :)
    Już smaruję do Ciebie maila! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"