Followers

środa, 15 maja 2013

WYNIKI ROZDANIA LAKIERÓW BLOGEREK :)

Hej :)

Kochane dzisiaj długo wyczekiwane wyniki rozdania lakierów blogerek :) Niestety niektóre osoby musiałam wykluczyć, gdyż nie znalazłam banerów pod podanymi linkami lub wśród moich obserwatorów :( Jednak wszystkim bardzo dziękuję za udział :)
Zanim przejdziemy do przyjemności... ;) chciałam tylko przypomnieć, że na adresy zwyciężczyń czekam 3 dni (sobota do.15:15) w innym wypadku powtórzę losowanie. Chciałabym wysłać do Was lakiery najpóźniej w poniedziałek :)

Lakiery TheOleskaaa:

wylosowano spośród:

A wędrują do : :)


      i

Lakier Gosia:


Trafia do :) :

Lakier Miratell:

Wędruje do :):

Serdecznie Gratuluję Zwyciężczyniom :) 
Czekam na Wasze adresy: blondineczka1987@gmail.com

Buziaki!
Blondineczka :)

19 komentarzy:

  1. a byłam tak blisko! ahh.. :D Gratuluję dziewczyny! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wszystkim :)

    Bardzo proszę o oddanie głosu pod niżej zamieszczonym linkiem. Głosować można pod obrazkiem. Z góry dziękuję :)
    http://misioweopowiesci.o2.pl/konkurs/wiosna-zgloszenie,286.html

    OdpowiedzUsuń
  3. potraktuję to jako niezawodny znak, że pora w końcu porządnie zadbać o wygląd paznokci :) dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. serdeczne gratulacje, dla dziewcząt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę! ;) Już wysłałam maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog, a tu także zapraszam na swojego ----> http://guusia-kukuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"