Followers

poniedziałek, 3 lutego 2014

Do sprzedania płyty Chodakowskiej! Nowe zafoliowane lub raz użyte:)

Hej!



Kochane już kiedyś mówiłam, że pojawią się na moim blogu do sprzedania te płyty. Moja koleżanka poprosiła mnie o tego posta i może któraś z Was się zdecyduje.

Wiem, że płyty normalnie kosztowały o wiele mniej, ale moja koleżanka chce je sprzedać za 20zł + koszty wysyłki. Nie będę wypowiadała się w tym temacie, chociaż swoje zdanie mam ;) Z drugiej strony jak kiedyś popatrzyłam na ceny na allegro to szczęka mi opadła :/

W każdym razie do wyboru są 4 płyty z gazetami: 2 nowe -zafoliowane i 2 raz użyte.



Dostępna już tylko 1 szt. - raz użyta




Jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana którąś z płyt+ gazeta to piszcie na maila: 

blondineczka1987@gmail.com


Jest możliwość wystawienia aukcji na allegro :) 


Buziaki! 
Bloondineczka :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"