Followers

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Dobre wieści na poprawe humoru :)

Kochane Moje!

Bardzo Wam dziękuję za wsparcie :) Nawet nie wiecie jak mnie podtrzymujecie na duchu :)
Strasznie mnie pokłuli i mam siniak na siniaku, ale co zrobić. Dzisiaj cały dzień badań i nowe niezbyt fajne Panie na sali. Babeczki, które ze mną były zostały dzisiaj wypisane :( a już było tak fajnie... Za to dobrą wiadomością jest to, że Pani doktor mi dzisiaj powiedziała, że do długiego weekendu na pewno wyjdę! Mimo, że żadnych wyników jeszcze nie mam to liczę, że wszystko się jakoś ułoży.
Dziewczyny zapraszam Was do wzięcia udziału w rozdaniu lakierów blgerek które jest na moim blogu dwa posty wcześniej :) (ciężko mi wstawić link na komórce ;))
Mam nadzieje, że niedługo wrócę pełną parą i nadrobie Wasze blogi, a jest co nadrabiać :D

Buziaki!!
Blondineczka :)

16 komentarzy:

  1. Super że wrócisz na weekend majowy do domu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, bardzo się cieszę,że wszystko dobrze idzie i humor Ci dopisuje.
    Myśl już co ugrillujesz z mężem na majówce:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w końcu dobra wiadomość :D ja na weekend majowy jadę na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :) My na wesele jedziemy na koniec sierpnia :)

      Usuń
  5. Wracaj szybciutko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy Kochana na Ciebie :-)
    masz dużo czasu więc rozmyślaj nad postami dla nas! :* hihi
    i zdrowiej, zdrowiej! :-) oby wszystko było okej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wracaj do nas i zdrowiej ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. czekamy na Ciebie :) ZDROWIA !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze to jakiś pozytyw, cieszę się razem z Tobą, że na długi weekend będziesz już z mężem w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"