Followers

poniedziałek, 26 listopada 2012

Napad na Lidla ;)

Od paru dni szykowałam się na mały napad na Lidla :D nie nie... Nie w celach rabunkowych, a jedynie zakupowych :) chcialam oczywiście tylko jedną rzecz, ale jak zobaczyłam "misiowe" bluzy i zmacałam jak bardzo są milusie i cieplutkie to wiedziałam, że pójdzie ze mną do domu! Bardzo żałuje, że nie wzięlam jeszcze jednej :( kosztowała 39,99zł i dostępna była w trzech kolorach: czarny, zielony i różowy. Będę dzisiaj jeszcze w lidlu na zakupach, ale na pewno już ich nie będzie, bo jak byłam o 9 to zostały tylko 3 szt :(

Podoba mi się, że zapinana jest po samą szyje, o cudownej miękkości nie wspomne.... Zaraz zadzwonie do mamy, żeby zobaczyła u siebie w mieście w Lidlu może jeszcze będą :)

W każdym razie poszłam do Lidla rano, bo bałam się, że nie będzie już zestawów do aromaterapii, które pojawiły się dzisiaj.

Obeszłam całego Lidla, przeglądnełam wszystkie kosze z pierdółkami i już miałam wychodzić zawiedziona kiedy w drodze do kasy przechodziłam koło regału ze słodyczami i tam znalazłam to cudeńko. Zestawów było jeszcze dużo, ale nie dziwie się, bo leżały na samym dole i gdyby nie przypadek to bym ich nie znalazła :/ Jeżeli macie ochote to biegnijcie do lidla :) koszt zestawu to 29,99zł w skład którego wchodzi kominek:
6 olejków:pomarańcza,piernik,wanilia,jabłko-cynamon, zimowa kraina i jodła(oprócz jodły wszystkie pachną cudownie, ja po prostu nie lubie zapachu jodły, kojarzy mi się z odświeżaczai do wc :p)

Do tego jeszcze dwa podgrzewacze i dwie drewniane kulki z wgłębieniem na górze nazwane kulami zapachowymi... Zastanawiałam się do czego ma to służyć, ale chyba nalewa się do tego olejku i po prostu stawia? Jak wiecie jakie jest tego zastosowanie to uświadomcie mnie proszę ;)

Mój pies powąchał wszystkie olejki i bardzo mu się podobały. Pytałam go do czego służą drewniane kulki i.... No przecież to proste! Oczywiście, że się je gryzie!! Przecież to jest takie oczywiste :D drewniane kulki w zestawie do aromaterapii dodali dla psa do pogryzienia ;)

Buziaki
Blondineczka :)

30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kominy i cudowny zapach ,który wypełnia cały dom :)) Obecnie poszukuję świątecznych zapachów cynamon z pomarańczą,piernik i inne pyszności :))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piernik, pomarancza i jablko z cynamonem sa w tym zestawie :)

      Usuń
  2. Ahh . taki zestaw by mi się przydał !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w lidlu jeszcze pare zestawow jest wiec jest duza szansa ze u siebie upolujesz :)

      Usuń
  3. ajjjj a bylam dzisiaj koło Lidla ale nie weszlam, kurcze trzeba bylo! bo ten zestaw olejków to dobre deal..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciezko go bylo znalesc, ale polecam Ci serdecznie bo wlasnie wlalam pare kropel olejku waniliowego i zapach rozniosl sie po calym mieszkaniu i pachnie oblednie!!! Szkoda ze nie moge Wam przekazac zapachu

      Usuń
  4. może się skuszę, bo już jakiś czas poluję na fajny kominek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez polowalam, ale nie wiem co sie stalo w zeszlym roku bylo tego pelno a teraz nie znalazlam nigdzie. Ten z lidla jest fajny no i te olejki!!

      Usuń
  5. Wyobrażam sobie jaki ten polar musiał być mięciutki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mieciutki :) bluzy zniknely szybko ja bylam o 9 i byly juz tylko 3 a po poludniu juz w ogole...

      Usuń
  6. Dlaczego ja mieszkam na wsi i mam tak daleko do marketów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( jakbyśmy coś chciała to mogę Ci kupić i wysłać :)

      Usuń
  7. przydałby mi się taki kominek z zestawem olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te bluzy, milusie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak żałuje, że nie wzięłam dwoch :(

      Usuń
  9. świetne nowości
    zapraszam na rozdanie Mikołajkowe u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widze ze i psu sie spodobaly zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy jak zapachy, ale wreszcie znalazło się wsród zakupów cos do pogryzienia ;)

      Usuń
  11. Widzę że nieźle się obłowiłaś...:)))

    Zachęcam do obejrzenia również mojego bloga...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten zestaw do aromaterapii;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. witam kulki zapachowe napełnia się kilkoma kropelkami olejku i stawia nad strumieniem ciepła np kaloryfer. Pod jego wpływem ulatnia się zapach. Spójrz z boku opakowania jest wyjaśnione pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie lubię metody pozyskiwania obserwatorów typu"obserwujemy?", jeżeli podoba Ci się mój blog i masz ochotę go obserwować to będzie mi bardzo miło. Ja w wolnej chwili na pewno do każdego zajrze i jeżeli uznam treść za wartościową to na pewno taki blog zaobserwuję. Nie będzie to jednak "coś za coś"